čtvrtek 30. dubna 2015

Plátěné tašky s originálními motivy

Zdravím všechny, takže jsem se rozhodla začít vyrábět tašky s různými motivy a také budou k dostání i zápisníčky a malé pytlíčky na bylinky nebo různé drobnosti. Doufám tedy, že se to uchytí. Tašky jsem si vyráběla již dříve, ale jen pro sebe. A zatím měly v celku úspěch, tak doufám, že budou mít i teď. Co na ten nápad říkáte Vy? 

Tady je první.. použila jsem jednu z mých již vytvořených ilustrací a dopadla asi takto :D >>


Asi si říkáte: Proč je děravá? 
No.. protože jsem úplně neschopná a neuvědomila jsem si, že jsem objednala pár tašek co nejsou přímo z bavlny. Takže se prostě a jednoduše při zažehlování část tašky připekla! Co víc si přát ahh 

No, ale poučila jsem se a tady už je jedna povedenější >>


3 komentáře:

  1. jééj tá je krásna :) učro uchytí.. a s tou dierou :D no to sa stáva .. nevadí :) učíme sa na vlastných chybách :) ja som si takto pripiekla peknú blúzku a poučila som, tak už vôbec nežehlím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ahhh tak se to dá také vyřešit :DD

      Vymazat
    2. Děkuji :) ahhh tak se to dá také vyřešit :DD

      Vymazat