úterý 11. srpna 2015

Letní kousky

Tak po delší době opět jeden článek. Vedra jsou občas opravdu neúnosná a tak sedím doma a místo abych byla u vody, tak trávím čas malováním! 
Mám hroznou radost, že již pár lidí má mé ručně malované tašky. A doufám, že je nosí s radostí!
Já osobně bych se bez plátěnek neobešla. Jsem do nich úplný blázen a hlavně jsou užitečné.

Kařdopádně tyto dva obrazy mají již také své majitele >> Jeden je vyfocený již zapaspartovaný v rámu a druhý trochu v progressu!



A tady ukázka jedné z nových tašek>>


Vím, že teď tady toho tolik nepřibylo. Přiznávám, že blogu se již nevěnuji tolik co dříve. Ale zavedla jsem si profil na instagramu kde aktualizuji přispěvky pravidelně. Protože jsem zde zaznamenala poměrně větší ohlasy. Tak kdyžtak: @cameliaillustration !
 

8 komentářů:

  1. Ten druhý portrét je nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! To jsem tvořila ve chvilce, kdy jsem ze sebe potřebovala dostat stres :D

      Vymazat
  2. Druhý portrét=parádní vlasy! Plátěné tašky jsou super, dají se snadno potisknout/pomalovat a slouží dobře jako náhrada za ošklivou igelitku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. To mě těší, že se líbí. Je to pro jeden kadeřnický salon :)
      Taky miluji plátěnky. Mám řádnou zásobu.

      Vymazat
  3. je to skvelé že si späať :) ju a tie folie som zohnala v lidli, no nájdeš i ich na internete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ah tak díky. Nějakou si určitě taky seženu! :)

      Vymazat